Wednesday 20 June 2012

Birthday Party Invitation From Mama Irdiena :)

Alhamdulillah


Irdiena Malaeka Iman Mohd Redza is 2!  Actually she is my BFF, Faiez's daughter.. and we had  fun @ the UpinIpin theme birthday party:)



Memannnng tertunggu2 nak gi umah Diena nie..especially nak borak2..nak gossip2 yang baik2 jer dengan Mama Diena..hihi.. lama sungguh tak jumpa nieh..setahun ade kot..:) nak bawak gak anak2 nie kenal2 dengan anak kawan mama dier..dah besar dah masing2..hehe..selalu calling2..sebulan sekali tue wajib..kadang2 seminggu sekali..huhu..FB tue adela kan..upload gambo..comment gambo.. tapi takkan rasa puas bila bertemu secara realitikan..



Komunikasi ialah 7% perkataan, 38% intonasi dan 55% fisiologi

Perkataan itu senang dicari..intonasi perlu dilatih dan fisologi itu bagaimana sistem kita berfungsi
 - From Celik Mata & Jiwa, Prof Dr Muhaya Hj Mohamad.



Faham..jangan mudah tertipu dengan status2 FB yer hihi..macam lagu Alif Aziz plak:)

Meh layan gambar kitorang



tue dia..Birthday girl n UpinIpin..peminat tegar nieh:)
rindunya sama kamu sahabat lama ku..since 1st Year in UTM till forever..insyaAllah:) Oh anak2..inila sahabat mama yang mengajar mama naik motor..haha..sama2 rebah..sama2 bangun..dan ramai lagi anak didiknya..kan Fizan:)





just arrived..n Fatene snapped these pics..tQ miss photographer:)




Our Daughter:)


nasib baik Irdiena baik ati pinjamkan toys dier..from cars to mini kitchen set..sayang dier banyak2..takde pun tamak2;)




Kami:)

Terasa macam baru kenal lagi dengan Faiez nie,tapi dah masuk 12 tahun..seorang sahabat tak kira walau dimana pun dia berada, akan sentiasa mendoakan yang terbaik buat sahabatnya. Jika bahagia dia..bahagia juala kita..jika sebaliknya..sebaliknya jugala kita. Sahabat tempat kita berkongsi..suka, duka, senang, susah, terkadang tempat solusi, terkadang tempat mendengar dan mendengar..rintihan kalbu..yang sangat ajaib..berkesan..menjadikan kita tenang..dan teruskan kehidupan..

Namun harus diingat sahabat ini juga manusia biasa yang fikiran, hati dan kematangannya sentiasa berubah..seiring usia..dan kita perlu sentiasa memperbaharui perkenalan kita...moga persahabatan dan kesefahaman kita kekal selamanya tanpa mengira apa status kita..kerna di sisiNya kita ini sama yang berbeza hanya taqwa:) Moga kita terus meniti hidup ini dengan hati yang tabah..jiwa yang syukur. Istiqamah dalam kebaikan. Mujahadah dalam perjuangan melawan nafsu.

 Dan sesunggunhnya ketahuila sahabatku..aku amat bersyukur bertemu insan sebaik kamu. Moga jangan sampai pun ada marah, dendam atau benci melunturkan segunung kebaikan kamu padaku. Ameen.




4 comments:

  1. Replies
    1. thank you ina sudi baca entry nie..coretan buat sahabat kita nie..yang sangat baik lagi ramah tamah.. sebab tue ramai yang sayang;)

      Delete
  2. Thanks berjaya buat aku nanges....hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..memang suka buat ko nanges..hihi..nangis happy:) memng dah lama nak buat special entry untuk ko..sementara masih berkesempatan.. kita luahkan;)

      Delete